Drogi Użytkowniku,

Przed naciśnięciem przycisku [Przejdź do Serwisu] lub zamknięciem tego okna, prosimy o przeczytanie poniższej informacji.

Cookies

Informujemy, że w ramach naszych Serwisów wykorzystywane są pliki typu cookie (tj. małe pliki tekstowe wysyłane do Twojego urządzenia, identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Serwisu. Pliki cookies umożliwiają m.in.: utrzymanie sesji użytkownika, dostosowanie Serwisu do potrzeb użytkownika oraz tworzenie statystyk oglądalności podstron Serwisu. Część plików cookies umieszczanych w Twoim urządzeniu końcowym służy celom marketingowym w szczególności w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji przez nas oraz przez podmioty współpracujące z nami.

Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies. W tym celu należy dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących plików cookies lub odpowiednio zmian ustawień innego oprogramowania zainstalowanego na Twoim urządzeniu końcowym. Korzystanie z naszych Serwisów oraz aplikacji bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.

Więcej informacji na temat plików cookies i innych podobnych plików możesz znaleźć w Polityce prywatności.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych pozyskanych z wykorzystaniem plików cookies

Poprzez naciśnięcie przycisku [Przejdź do Serwisu] wyrażasz dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Cupsell Sp. z o.o. oraz przez podmioty współpracujące z nami Twoich danych osobowych pozyskanych z wykorzystaniem plików cookies w celach marketingowych (w szczególności w celu wyświetlania reklam dostosowanych do Twoich preferencji).

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Masz prawo do cofnięcia zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli nie chcesz wyrazić powyższej zgody lub chcesz ją wycofać lub edytować jej zakres zmień ustawienia przeglądarki lub odpowiednio innego oprogramowania zainstalowanego na Twoim urządzeniu.

Więcej informacji na temat przysługujących Tobie praw znajdziesz w Polityce prywatności.

x
cupsell.pl PomocKontaktbiuro@cupsell.pl801 007 141
No to lecimy!

ZAMÓWIENIA
 
    1. Jak sprawdzić status mojego zamówienia? Co oznaczają poszczególne statusy?

O każdej zmianie statusu Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany w wiadomości, wysłanej na adres podany podczas składania zamówienia. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem naszej platformy, informacje o statusach znajdziesz także w zakładce: Twoje konto > Zamówienia > Twoje zamówienia.

Statusy zamówień w systemie:

Nieobsłużone – Zamówienie zostało złożone poprawnie, jednak jego realizacja jeszcze się nie rozpoczęła. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, szybko zmieni swój status. Czas księgowania zależy od wybranego kanału płatności. Najdłużej trwa księgowanie wpłat dokonanych tradycyjnym przelewem bankowym oraz na poczcie. Księgowanie może potrwać do kilku dni roboczych. Gdy tylko wpłata zostanie przyjęta, na podany adres e-mail przyjdzie wiadomość z podziękowaniami i potwierdzeniem przekazania zamówienia do realizacji.

Realizowane / W realizacji – Status ten oznacza, że zamówienie zostało poprawnie złożone i jesteśmy w trakcie jego realizacji (przygotowujemy produkty, wykonujemy nadruk, pakujemy). Przewidywany czas realizacji zamówienia do czasu wysyłki to od 2 do 5 dni roboczych.

Wysłane – zamówienie zostało już wysłane i jest w drodze do klienta.

Wstrzymane – brak wybranego produktu w magazynie, niepoprawna grafika
Pozostałe statusy to:  Oczekuje na wpłatę, Gotowe do wysyłki, Anulowane, Reklamacja

Jeżeli posiadasz dodatkowe pytania dotyczące statusu Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@cupsell.pl
 
    2. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Niestety aktualnie nie przewidujemy takiej możliwości.

    3. Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Tak. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta masz prawo zwrócić zamówiony towar, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
 
    4. Czy mogę wymienić otrzymany towar?

Tak, masz prawo wymienić produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
 
    5. Ile wynosi czas wysyłki?

W przypadku zamówień realizowanych poprzez Pocztę Polską czas od momentu wysłania przez nas przesyłki do jej dostarczenia wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Poczta Polska dostarcza przesyłki od poniedziałku do soboty z wyłączeniem Świąt.

Przesyłka wysłana kurierem dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu wysłania. Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku z wyłączeniem Świąt.
 
    6. Jakie są dostępne formy dostawy?

Na terenie Polski oferujemy następujące formy przesyłki:
Poczta Polska – przesyłka polecona priorytetowa, Kurier DPD, Paczkomaty InPost.

    7. Dlaczego tracking paczki nie działa?

Jeżeli otrzymałeś informację o nadaniu przesyłki w piątek wieczorem, tracking może być aktywny dopiero od poniedziałku, od momentu kiedy kurier odbierze nadaną paczkę.
 
    8. Jakie są dostępne formy płatności za zamówienie?

Płatność z góry – opłacenie zamówienia z góry za pośrednictwem szybkiej płatności internetowej lub tradycyjnego przelewu bankowego. Płatności z góry obsługiwane są poprzez operatora PayU/PayPal/Blik . Dla zamówień o wartości 149 zł i więcej - opłaconych z góry – obowiązuje darmowa darmowa dostawa.

Płatność przy odbiorze (pobranie) – opłacenie zamówienia przy odbiorze przesyłki od kuriera.

Płatność z zarobionych środków – sposób płatności przeznaczony dla właścicieli sklepów na platformie CupSell.pl, posiadających środki w wysokości pozwalającej na opłacenie zamówienia. Koszty dostawy nie mogą zostać pokryte z posiadanych środków.

    9. Jaki jest numer konta bankowego do opłacenia zamówienia?

Istnieje możliwość dokonania płatności bezpośrednio przelewem tradycyjnym.
Dane do przelewu:
78 1140 2062 0000 4558 5700 1001
CupSell Sp. z o. o.
Stawki 2A
00-193 Warszawa
Pamiętaj, aby w tytule podać numer zamówienia, otrzymany w wiadomości mailowej. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości – zapraszamy do kontaktu.
 
    10. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Tak, wysyłamy zamówienia do krajów UE za pośrednictwem Poczty Polskiej.
 
    11. Czy założenie konta użytkownika wiąże się z jakimiś opłatami?

Nie, rejestracja oraz prowadzenie własnego sklepu jest całkowicie darmowe.
 
    12. Czy podane ceny są cenami brutto?

Tak, podane ceny są cenami brutto (z doliczonym podatkiem VAT)
 
    13. Jak mogę zmienić adres dostawy lub sposób płatności?

Jeśli zamówienie nie zostało przekazane jeszcze do realizacji, istnieje możliwość zmiany formy płatności oraz formy i adresu dostawy. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem e-mail biuro@cupsell.pl.  UWAGA: W przypadku wybrania usług firmy Inpost – nie mamy możliwości zamiany adresu dostawy.
 
     14. Czy mogę anulować moje zamówienie?

Tak. W każdym momencie realizacji Twojego zamówienia, masz prawo do jego anulacji. W celu anulowania zamówienia wyślij wiadomość na adres: biuro@cupsell.pl. Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu maksymalnie 14 dni roboczych.
 
    15. Czy produkty są objęte gwarancją?

Tak. Nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją. Jeżeli  mimo prawidłowego prania i użytkowania Twój produkt ulegnie zniszczeniu –  skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@cupsell.pl.
 
    16. Jak prać odzież, żeby materiał i nadruk zachowały swoją jakość?

W celu zachowania jak najlepszej jakości nadruków, zalecamy prać odzież w niskich temperaturach (30℃), bez wykorzystywania wybielaczy i silnych środków piorących. Prać i prasować po wywinięciu na lewą stronę.
 
    17. Moja przesyłka została wysłana, ale mimo upływu określonego czasu wciąż nie dotarła. Co robić?

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 5 dni temu Pocztą Polską i jeszcze nie dotarła, zachęcamy do odwiedzenia najbliższej placówki pocztowej i zapytania o swoją przesyłkę. Zdarza się, że kurier nie zastanie nas w domu i nie zostawi awizo, a przesyłka czeka na odbiór na Poczcie.
Jeśli przesyłka została wysłana ponad 2 dni temu kurierem DPD, prosimy o kontakt z nami pod adresem biuro@cupsell.pl. Namierzymy przesyłkę i wyjaśnimy sprawę. Najczęstszą przyczyną takiej sytuacji jest problem z kontaktem kuriera lub nieobecność w domu.
 
    18. Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację należy napisać wiadomość z numerem zamówienia na adres biuro@cupsell.pl. W mailu należy wyjaśnić na czym polega problem oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne powinieneś otrzymać w ciągu 4 dni roboczych. Ponowna realizacja może trwać do 14 dni.
   
   
19. Czy realizujecie zamówienia hurtowe?

Tak. Realizujemy zamówienia hurtowo. Więcej informacji pod adresem: https://hurt.cupsell.pl/

GRAFIKI

    20. Jakiego formatu pliki należy wrzucać do generatora?

Generator produktów obsługuje grafiki w formatach JPG, GIF i PNG o maksymalnej wadze 10MB. Z takich też plików wykonywane są nadruki na koszulkach i innych produktach. Polecamy wgrywać pliki PNG bez tła (tło transparentne).
 
   21. Jakiej rozdzielczości pliki wgrywać do generatora?

Aby nadruk był dobrej jakości, rekomendowane przez nas minimalne wymiary grafiki  to 3000x3000px. Przy grafice takiej wielkości jesteśmy w stanie wykonać poprawnie wyglądający nadruk na koszulce.
Maksymalnej wielkości pliku nie ma i zasadą w nadrukach na koszulkach jest: Im większa i lepszej jakości grafika, tym nadruk lepiej będzie wyglądał na koszulce czy innym produkcie.
  
    22. Co to jest plik CMYK i czy muszę go wgrywać?

CMYK – pliki przygotowane do druku, w celu zachowania jak najlepszego odwzorowania kolorów. Możesz wgrać dodatkowo dodając projekt do sklepu (pole: Plik CMYK, pod nadawaniem nazwy projektowi). Nie jest wymagane wgrywanie tych plików, lecz jeżeli jesteś grafikiem, zachęcamy dodawać dodatkowe pliki w formatach TIFF, AI, PSD, PDF. Im lepiej przygotowany plik, tym kolory w produkcji zostaną lepiej odwzorowane.
  
    23. Jak usunąć tło we wgrywanej grafice?

W celu wykasowania tła we wgrywanej grafice, należy otworzyć ją w dowolnym programie graficznym (np. Gimp, Photoshop, Paint 3D), po czym w opcjach programu wybrać narzędzie do usuwania tła. Dla przykładu w darmowym programie GIMP, można daną opcję odnaleźć przechodząc odpowiednio do zakładek: Warstwa > Przezroczystość > Zmiana koloru na alfę. Po wybraniu narzędzia wybieramy kolor, który chcemy wykasować (kolor tła). Finalnie zapisujemy grafikę w formacie PNG i dodajemy do generatora koszulek.
 
    24. Czy jeśli na grafice występuje tło w kolorze koszulki, to czy zostanie ono wydrukowane?

Przed wykonaniem nadruku, tło w kolorze zbliżonym do koloru produktu jest przez nas usuwane. Nie ma więc możliwości abyśmy nadrukowali np. czarny kwadrat na koszulce koloru czarnego.
   
    25. W jakim programie projektować moje wzory?

Istnieje wiele programów graficznych, zarówno darmowych (np. GIMP) jak i płatnych (Photoshop, Corel), w których możesz tworzyć swoje projekt. Oryginalne grafiki możesz też tworzyć za pomocą takich narzędzi internetowych jak np. Canva czy Placeit.
 
   26. Czy mogę wykorzystać grafikę znalezioną w internecie?

Jeśli sam nie wykonałeś grafiki lub zdjęcia, które chcesz umieścić na swoim produkcie – potrzebujesz zgody autora tej grafiki lub tego zdjęcia na ich użycie. Zanim użyjesz jakiejś gotowej grafiki – sprawdź jej licencję
 
   27. Czy mogę używać w grafikach wizerunku osób publicznych?

Jeśli chcesz umieścić w swojej grafice zdjęcie, przedstawiające jakąś osobę, potrzebujesz zgody tej osoby – bez względu na to, czy jest to osoba publiczna czy nie.
  

    28. Czy mogę wykorzystywać w grafikach logotypy firm, drużyn sportowych, zespołów muzycznych itp.?

Nie możesz wykorzystywać żadnych znaków graficznych bez zgody właściciela praw autorskich.
 
    29. Co mi grozi za złamanie praw autorskich?

Jeśli wykorzystasz do celów komercyjnych zdjęcie lub grafikę bez zgody właściciela praw autorskich, czekają Cię konsekwencje prawne. Właściciel praw autorskich może poprosić Cię o usunięcie go ze swojego sklepu, może również żądać zwrotu wszystkich pieniędzy, które zarobiłeś na jego pracy albo pozwać Cię do sądu, narażając na poważne konsekwencje finansowe.
 
    30. Skąd mogę pobrać darmowe grafiki do użytku komercyjnego?

Atrakcyjne a zarazem darmowe wzory na koszulki i inne produkty znajdziesz między innymi tutaj:

    https://www.pexels.com
    http://pl.freeimages.com
    http://www.freepik.com/free-vectors/graphics
    https://morguefile.com
    https://unsplash.com
    http://gratisography.com
    http://www.1001freedownloads.com/free-vectors
    https://pixabay.com/pl
    http://thestocks.im
    https://www.vecteezy.com
    http://www.free-vectors.com
    https://www.vectorstock.com

    31. Czy nadruki można nanosić na bok lub rękaw koszulki?

Niestety nie – technika nadruku na to nie pozwala. Dostępne pole zadruku to przód + tył koszulki, ukazany w naszym generatorze.

    32. Jaką technologią wykonywane są nadruki?

Gwarantujemy realistyczne odzwierciedlenie wzorów i kolorów oraz wysoką trwałość, dzięki zastosowaniu najlepszych dostępnych metod wykonywania nadruków na tekstyliach (DTG, sublimacja, fullprint na naturalnych materiałach). Dla zamówień hurtowych oferujemy dodatkowo nadruki, wykonywane metodą sitodruku i haftu cyfrowego.
 
WŁASNY SKLEP

    33. Ile kosztuje założenie i prowadzenie własnego sklepu na CupSell.pl?

Rejestracja oraz prowadzenie własnego sklepu jest całkowicie darmowe.
Obejrzyj krótkie wideo i dowiedz się, jak krok po kroku założyć własny sklep i dodać pierwsze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=ZpijLRlfXek&t=17s
 
    34. Ile można zarobić na własnym sklepie?

Wszystko zależy od Ciebie! Największy wpływ mają na to wzory jakie posiadasz w sklepie oraz to, ile zaangażowania wkładasz w promocję swojego sklepu. Najlepsze sklepy zarabiają od kilku do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie!
 
    35. Czy osoba niepełnoletnia może prowadzić własny sklep?

Tak! Możesz prowadzić swój sklep, niezależnie od tego ile masz lat.  Jednak, abyśmy mogli dokonać wypłaty w formie pieniężnej, konieczne jest ukończenie 18 roku życia. Jeśli nie ukończyłeś 18 lat – pieniądze zostaną wypłacone Twoim opiekunom prawnym.
   
    36. Jak dużą marżę można ustawić na produkcie?
Wysokość marży zależna jest tylko i wyłącznie od Ciebie. Sam ustalasz ile chcesz zarobić na każdym produkcie.
   

    37. Jak wypłacić zarobione środki?

W celu wypłaty zarobionych środków, przejdź odpowiednio do zakładki: Twoje konto > Konto (rozliczenie) > Wypłata prowizji. Gdy Twoje saldo konta użytkownika wyniesie minimum 250 zł brutto, zakładka pokażę formularz do wypłaty.
   
    38. Czy muszę prowadzić działalność gospodarczą by mieć własny sklep na CupSell.pl?

Nie musisz posiadać działalności gospodarczej, aby prowadzić własny sklep na CupSell.pl. Możesz prowadzić sklep jako osoba fizyczna.
 
    39. Dlaczego wypłacone środki są mniejsze od salda konta?

Zarobiona kwota w serwisie to kwota brutto. Na Twoje konto bankowe trafia kwota pomniejszona o wartość podatku. Na rachunek bankowy otrzymujesz kwotę netto.
   

    40. Czy CupSell.pl wystawia PIT?

Tak. Swój PIT otrzymasz w wyznaczonym terminie listem poleconym lub drogą elektroniczną w formacie PDF.
 
    41. Czy to co zarobię muszę uwzględnić w rocznym zeznaniu podatkowym?

Od każdej zarobionej kwoty należy zapłacić odpowiedni podatek. W CupSell.pl
odprowadzamy wszystkie należne podatki w imieniu naszych użytkowników a wysokość podatku jest każdorazowo widoczna na rachunku do umowy.
 
   42. Czy zarobionymi środkami mogę opłacić własne zamówienie?

Możesz wymienić posiadane środki na kod rabatowy. Przejdź do zakładki: Twoje konto > Konto (rozliczenie) > Wymień środki na rabaty. Dodatkowo dodając kod rabatowy, możesz zaznaczyć opcję: “Rabat obowiązuje tylko w moich sklepach”.
   
    43. Czy z zarobionych środków mogę wygenerować kod rabatowy?

Tak. Przejdź do zakładki: Twoje konto > Konto (rozliczenie) > Wymień środki na rabaty. Dodatkowo dodając kod rabatowy, możesz zaznaczyć opcję: “Rabat obowiązuje tylko w moich sklepach”.
 
    44. Czy mogę prowadzić sklep jako działalność gospodarczą?

Tak. Możesz prowadzić sklep jako działalność gospodarcza. Dopiero podczas wypłaty zarobionych środków, decydujesz, czy wypłacasz je jako osoba fizyczna, czy jako firma. Podczas wypłaty środków, wystawiasz nam fakturę na wartość netto Twojego salda konta użytkownika.

Dane do faktury:
CupSell Sp. z o. o.
Stawki 2A
00-193 Warszawa
NIP: 779 24 22 363
 
    45. Czy prowadząc sklep jako osoba fizyczna, podpisuję jakąś umowę?

Nie. Umową jest akceptacja regulaminu sklepu.
 
    46. Czy mogę organizować konkursy dla swoich klientów?

Tak. Możesz organizować konkursy dla swoich klientów. Nagrodą w takim konkursie, może być np. kod rabatowy, który wygenerujesz na swoim koncie użytkownika.
 
    47. Czy mogę podpiąć własną domenę do sklepu na CupSell.pl?

Etapy przypisywania domeny:

Zaloguj się do usługodawcy domeny i w ustawieniach domeny ustaw ręcznie “typ rekordu głównego” na: CNAME.

Uzupełnij pole domeny wartością: “NazwaDomeny.pl.”, gdzie “NazwaDomeny.pl” to wykupiona domena. Proszę zwróć uwagę na kropkę po “pl”, która powinna tam być (niektóre systemy doklejają ją automatycznie).

Uzupełnij pole “wartość”, wpisując adres swojego sklepu: “mojsklep.cupsell.pl”.

Zaloguj się do serwisu “CupSell.pl”, po czym wejdź odpowiednio w zakładki: “Twoje sklepy > Wybierz sklep > Ustawienia sklepu > Zaawansowane”. Pierwsze pole dotyczy właśnie zewnętrznej domeny – wpisz nazwę wykupionej domeny, w tym przypadku “NazwaDomeny.pl”.

UWAGA: Domena po zmianie wpisów DNS nie zacznie działać od razu. W większości przypadków trzeba odczekać od 12 do nawet 48 godzin, aby zmiany odnośnie Twojej domeny i sklepu na CupSell.pl były widoczne. Jeśli wpis został dodany poprawnie i w dalszym ciągu zmiany nie są zauważalne to znak, że trzeba jeszcze kilka(naście) godzin zaczekać.

WYNIK: Twój sklep będzie działał zarówno w subdomenie CupSell.pl jak i własnej domenie. :)
 
    48. Czy mogę podpiąć statystyki Google Analytics do swojego sklepu?

Tak. Możesz podpiąć własne statystyki Google Analytics do swojego sklepu. Zacznij śledzić i analizować ruch w Twoim sklepie.
 
    49. Czy mogę podpiąć Pixel konwersji z Facebooka?

Niestety nie. Aktualnie nie udostępniamy takiej możliwości. Planujemy w przyszłości wprowadzić taką funkcjonalność.
   
    50. Czy mogę wprowadzić własne produkty do sklepu?

Tak. Możesz wprowadzić własny produkt do oferty Twojego sklepu, nawet gdy go nie ma w naszej ofercie generatora.
   
    51. Czy mogę zmienić wygląd sklepu?

Tak. Masz możliwość personalizacji wyglądu swojego sklepu. Przejdź odpowiednio do zakładek: Twoje konto > Twoje sklepy > NazwaSklepu > Ustawienia podstawowe oraz druga zakładka Ustawienia zaawansowane. Zakładki umożliwiają zmianę banneru, tła oraz miniaturki Twojego sklepu.  Możesz też skorzystać z dostępnych szablonów: Twoje konto -> Twoje sklepy -> Dostępne szablony
 
    52. Czy mogę wysyłać Newsletter do swoich klientów?

Nie oferujemy takiej możliwości. Jeśli chcesz zrobić promocję w swoim sklepie i poinformować o tym klientów Cupsell.pl – skontaktuj się z nami.
 
    53. Czy mogę wykorzystać wizualizację produktu, w celu promocji sklepu np. na Facebooku?

Tak. Możesz wykorzystywać wizualizacje produktów (model wraz z nadrukiem), w celu promocji swojego sklepu np. na Facebooku, Instagramie. Możesz również tworzyć własne wizualizacje produktów, w celu zwiększenia atrakcyjności w reklamie (https://placeit.net/)
 
    54. Czy jest możliwość wszycia własnych metek na odzieży?

Niestety nie. Aktualnie nie udostępniamy takiej możliwości globalnie, lecz przy aktywnej współpracy (sprzedaży), jesteśmy w stanie zaproponować dodatkowe rozwiązania.
   
    55. Czy mogę wykupić reklamę na stronie głównej CupSell.pl?

Nie oferujemy odpłatnej reklamy na stronie głównej CupSell.pl. Jeżeli chciałbyś żeby Twój sklep promowany był na naszej stronie głównej, skontaktuj się z nami pisząc na adres: sprzedawcy@cupsell.pl
 
    56. Jak CupSell wspiera sprzedawców?

Prowadzimy Grupę Sprzedawców Cupsell.pl na FB : https://www.facebook.com/groups/1453876421506500/

Każde zgłoszenie do dołączenia jest weryfikowane. Osoby, które nie podały linków do swoich sklepów, nie są przyjmowane do Grupy. Jeżeli dopiero chcesz założyć sklep, a chcesz dołączyć do Grupy – skontaktuj się z nami: biuro@cupsell.pl

Dodatkowo wysyłamy newsletter informacyjny oraz organizujemy szkolenia dla Sprzedawców. Tworzymy koszulkową społeczność wymiany informacji oraz wzajemnej pomocy. Jesteśmy również dostępni pod adresem: biuro@cupsell.pl
 

ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY
   
    57. Czy wielkość asortymentu ma wpływ na sprzedaż?

Im więcej dodasz różnych wzorów graficznych, tym większe prawdopodobieństwo, że Twój klient wybierze coś dla siebie. Jeśli wzorów będzie mało to klient nie będzie miał w czym wybierać. Jeśli masz mało wzorów graficznych, to zamieszczaj te same wzory na różnych produktach (np. kubek, bluza, czapka z tym samym nadrukiem). Nigdy nie dodawaj wzorów z białym tłem, ponieważ nie wygląda to estetycznie. Dodaj do generatora pliki z przeźroczystym tłem, w formacie PNG.
   
    58. Jak wyróżnić mój sklep?

Posiadasz możliwość personalizacji wyglądu swojego sklepu. Możesz dodać własny banner, tło, miniaturkę i linki do swoich kont w social media (nowy szablon) które wyróżnią Twój sklep. Klienci zwracają uwagę na wygląd sklepu.
 
    59. Jak reklamować mój sklep?

Pamiętaj, aby zamieścić link do swojego sklepu na swoich prywatnych profilach społecznościowych. Załóż także fanpage sklepu na Facebooku, co pozwoli Ci dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Prowadź regularną komunikację, informującą Twoich fanów o sklepie, nowych wzorach, aktualnych promocjach. Możesz również wykorzystać płatną reklamę na Facebooku, Instagramie, Youtube czy Google oraz tworzyć filmy na Youtube czy Tik Toka, prezentujące Twoje produkty w interesujący sposób. Możesz również skorzystać z naszej pomocy. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@cupsell.pl